آب و فاضلاب
آب و فاضلاب

صنعت آب و فاضلاب

فعالان صنعت آب و فاضلاب با حجم بالای داده‌هایی مواجه هستند که فرایندهای مختلف مدیریتی و اجرایی مانند کنترل کیفیت، استانداردها، شبکه توزیع، مصرف شبکه، خدمات، پشتیبانی و نگهداری، امور مالی، منابع انسانی و… با توجه به تحلیل داده‌های ورودی صورت می‌گیرد. داده‌ها استخراج، یکپارچه‌سازی، پاکسازی و تحلیل می‌شوند تا به شکل قابل درکی تبدیل شوند و تصمیم‌گیری‌های موثرتری بر اساس آنها گرفته شود.

فعالیت‌های صنعت آب و فاضلاب پیچیدگی‌های مختص به خود را دارد و به دلیل حساسیت بالا، در نظر گرفتن فاکتورهای کلیدی تمام موارد برای بخش های مدیریتی و اجرایی نیازمند استفاده از ابزار جانبی متعدد است که هوش مصنوعی به خوبی می‌تواند یکپارچه کننده و جایگزین ابزار چندگانه باشد. مدیریت و کنترل امور قراردادها به کمک هوش مصنوعی و نرم افزارهای هوشمند امکان افزایش بهره‌وری را با راهکارهای داده محور فراهم می‌آورد.

راهکارهای داده محور سازی در قالب هوش تجاری و با داشبوردهای مدیریتی، پرتال و چت بات هوشمند اختصاصی بر اساس نیاز و اندازه سازمان و کسب و کار، ارائه می‌شوند. علاوه بر این، جهت آشنایی بیشتر کارکنان و مدیران سطوح مختلف، آموزش‌های تخصصی علم داده موجب ارتقای کارایی و دانش عمومی در صنعت آب و فاضلاب خواهد شد.

به این ترتیب کیفیت نظارت و مدیریت استراتژیک بالا می‌رود و تصمیماتی داده محور و موثرتر در مسیر دستیابی به اهداف سازمانی و حفظ منابع طبیعی ملی گرفته می‌شود.

صنعت آب و فاضلاب

چالش‌های فعالیت در صنعت آب و فاضلاب

راهکار همنورد در رفع چالش‌های صنعت آب و فاضلاب

درخواست مشاوره

برای  درخواست پروپزال و مشاوره رایگان اسم و شماره تماس تلفن همراه خود را وارد کنید. ما در اولین فرصت با شما تماس می‌گیریم.